Hemma igen ...

Hemma igen efter en liten tripp till Stockholm, plus att vi tog färjan till Finland. Jag hann med en väldigt snabb liten visit hemma hos Frida också. Ett tag trodde jag att jag aldrig skulle komma dit, jag skulle köra från centrum och varje gång GPS:en sa åt mig att svänga så var där avspärrat för vägbygge. (Nej, jag har ingen flådig variant av GPS som laddar ner sån information, jag är nöjd om jag hittar till kattutställningar i vanliga fall…) Tur att Frida har lokalsinne som en taxichaufför med 50 år i branschen… Många kort blev det när jag väl hittat fram, men jag får återkomma med dem, just nu är det semester som gäller och så länge det är fint väder så blir det inte mycket tid framför datorn. (Men det fina vädret ska ju ta slut imorron så… )


Från vänster till höger: Änglarna's Gold Digger, Änglarna's Made You Look, Änglarna's Get Rich Or Die Trying och Änglarna's All Eyez on Me.

Är nöjd med namnen, temat för denna kull är hip-hop.


Jag blev helt kär i den här killen, Änglarna's All Eyez on Me. Vilka öron! Vilken rolig och galen katt! Grattis du okända norrlänning till vars hem han precis flyttade ;)

Har förresten lagt till en ny blogg i mina länkar, kolla in Black is the colour of revenge. Fridas granne och "den bästa kattvakten som finns" har bemästrat teknikens under och börjat blogga. Vi får se hur detta slutar.. he he. Snygga katter har hon, svarta så klart. Det är hon som är ägaren till katten som är inspiration till den här bilden: Martin

Kommentarer
Postat av: Anne-Marie

...vilka foton..ha ha ha..Black Widow..henne måste man träffa....hon är en galet knasig... underbar katt..för inte så länge sedan hatade hon mig..efter nån tvångsmatning som skett...nu älskar hon mig..minnet är kort...och ropar Heeeeej !!!! när jag kommer...håller med dig Linda... All Eyez on Me..vilken underbar kille..trots "färgen"....synd vi inte hann träffas...duuuuuuuu förresten visst är jag duktig som fått fart på min blogg...nästan alldeles på egen hand...gu' vilken svenska...ha ha ha ha..

2009-07-18 @ 19:01:04
Postat av: Frida

Men svammeltanter... Han heter Get Rich Or Die Tryin'

2009-08-04 @ 15:39:50
URL: http://www.anglarnas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0