Martin


Kommentarer
Postat av: Anne-Marie

..my good så snyyyyyygg...du är bara bäst Linda...men duuu det är Martin....fotona blev nog i fel ordning i mailen...hmmmrrlll..Martin på min arm...de resterande är Gunvald...

...aaaaah vad läckert du har gjort....nu tjejen får du välja pizza..jag bjuder..med x-tra allt...kram till dig..Kenneth är jätteimpad också...du är verkligen duktig...verkligen...!!!!!!

2009-06-18 @ 13:30:35
Postat av: Anne-Marie

..jag har lagt den som skrivbordsunderlägg på min skärm...så grym....!!!!!

2009-06-18 @ 13:36:44
Postat av: Anonym

Ha ha, ok, jag har ändrat namn :) Var lite osäker, men chansade (och såklart fel). Men inte ska du ha en lilla sketna versionen som skrivbordsbakgrund, får fixa nåt bättre åt dig när jag kommer hem ;)

2009-06-18 @ 13:43:20
Postat av: Anne-Marie

..va..fasen skrev en lång kommentar tidigare..o nu väck....Linda ..du är bara bäst....guuu' så grymt snygg..men du det är Martin...han som hängde på min arm..de två andra är Gunvald....ähum..tror jag skrev fel i mailet...vad du är duktig..verkligen superduktig..Kenneth är jätteimpad också...nu är de jag som bjuder på pizza...när vi ses..med xtra allt.....jag har lagt den som underlägg på mitt skrivbord på datorn....så hääääftig...du är världens bästa Linda....

2009-06-18 @ 14:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0