Luna

Självklart tröttnade jag på tjej nummer 2 eftersom jag inte kom vidare med håret. Jag tror att jag får lämna min ursprungliga idé om att hon ska gå ihop med Venus vs fashion tjejen. Då kan jag göra om färgerna och slipper känna mig så bunden vid det fyrkantiga formatet. Och förhoppningsvis blir jag sugen på att avsluta henne då. Men nu har jag som sagt tröttnat för stunden och då hoppade jag på något nytt. Jag tänkte rita av en akvarell som jag gjort på min kisse Luna, fast i datorn då. Än så länge är jag bara klar med Luna, jag slänger in en bild.

Annars har den här kvällen mest gått åt till att sitta på hotels.com och leta sig fördärvad efter ett hotell i London dit vi bokat en resa i slutet på november. Letat oss fördärvade har vi inte gjort för att vi inte hittar några hotell, tvärtom, det finns för många att välja på! Och med beslutsångest som mellannamn kan det leda till vissa problem. Eller åtminstone till en hel del beslutsångest ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0