Äntligen färdig

Nu tror jag att jag är klar, även om jag inte är riktigt nöjd med ansiktet. Jag har gjort om det och nu får jag helt enkelt låta bli att titta på det på en dag eller så, sen får vi se vad jag tycker nästa gång jag tittar. Håller jag på längre blir jag knäpp.
Och ja, jag erkänner villigt, jag har fått liten dos inspiration från Sandro Botticellisn "Venus födelse" och en massa inspiration från Liselotte Watkins alla skapelser. Här är den i varje fall, Venus vs fashion. Eller nåt :)
Jag har gjort henne i rött för jag hade en tanke om göra en tavla som ska passa till våra svarta fotöljer och röda matta, men jag tror jag ska testa att göra henne grön och kanske blå också. Det får bli senare, just nu är jag rätt trött på henne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0