Den värsta hittills....

Spyan alltså.
Rio är ju en väldigt söt och på alla sätt älskansvärd och trevlig katt. Men tyvärr får hon ibland för sig att maten kommer ta slut i skålen om hon blinkar. Alltså måste den hetsätas upp. Tack och lov gör hon inte detta så ofta numer. Men ibland efter maten så får hon för sig att det bästa man kan hitta på är att springa några varv. Alltså, med springa menar jag att kuta runt i 320 km/h, använda väggarna som velodrom, trappan som rutschkana, gardinerna som lianer och slutligen sängen som studsmatta. Det roligaste verkar nästan vara sängen som studsmatta. När de här två beteendena händer i den här följden känns det som att det inte är jätteförvånande att den nyligen ditlagda maten i magen tänker "Nä, jag gick aldrig med på nån tur till Liseberg, jag drar!"
Så en dag förra veckan får Rio tokryck och kör sitt lilla race. Blurp! Det absolut mest ironiska med allt var att hon väljer att spy ner hela sängen och nattduksbordet precis när vi sitter och äter. Vad vi åt? Köttfärssoppa... På riktigt alltså, jag skämtar inte. Soppan fick en helt ny dimension efter det....



Kommentarer
Postat av: Caroline S

Blääääää!!! :P

2010-07-01 @ 11:27:50
Postat av: Linda

Precis! Blää var ordet!

2010-07-01 @ 12:31:32
URL: http://lufian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0