Semester

Vad fort två veckor hinner gå! Första helgen på semestern var jag i Stockholm och hälsade på katt-Frida (kallad så för att inte blandas ihop med jobbet-Frida :) Vi hade superskoj med party två kvällar och jag fick massor med kattkort tagna. Ska försöka lägga upp några pö om pö.
Sedan har vi varit en vecka i stugan i Småland, slagits med blinningar, badat, fyndat lite på loppis och plockat blåbär. Katterna var nöjda och glada när vi kom hem, Rio har inte fått några återfall (peppar, peppar). De var inte bara nöjda och glada, de var som små stoppade korvar också. Grannarna hade glömt doseringen och råkat ge kissarna dubbel mängd mat varje dag. Jag är ändå väldigt förvånad att man faktiskt kunde se skillnad på bara en vecka! Stor skillnad också, de var riktigt runda om magarna... Nu när blötmaten gjort sitt återtåg verkar det inte lika intressant att glufsa i sig längre, hoppas att de snart är tillbaka i lite mer slimmad form. Jag har anmält Rio till en CFA-utställning i augusti, det ska bli spännande, hoppas hon är tillbaka i form tills dess.
Har också tagit massvis med naturkort den senaste tiden, men inte haft tid eller lust att sitta framför datorn och lägga upp dem. Det hinns väl med tids nog. Om inte annat har man något att roa sig med i vinter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0