Tjohooo!

Rio blev BIS idag! :)
Jag ställde ut på Västsvenska kattklubbens utställning och det gick ju superbra. Duktiga fina Rion skötte sig jättebra hela dagen och i panelen var jag verkligen hur nervös som helst. Men hon gick och vann, gammelkatten! Hon fyller 6 år om bara några dagar, men står sig fint. Synd bara att hon är så glad i mat...
Tyvärr fick jag inga bra kort på henne (som vanligt), men jag fotade en annan liten maskad kisse som också gick hem med BIS-titeln idag, S*Axiom's Ruter Ess.








Mira kollar motorn

Kommentarer
Postat av: Anne-Marie

....såååå himla mycket grattis....hmmm glad i mat...ja man får verkligen stålsätta sig...mot tiggeriet..åker till Norge 4 dec..det är möjligen inte så att du ska dit...???

Postat av: Lindaa

Tack så mycket! :)

Nope, ingen Norgeresa för mig, så himla synd att du inte fick ledigt i helgen, hade varit skoj att se dig i Götet. Men kanske lika bra att du inte satt på ett tåg från Gbg till Sthlm söndag kväll tillsammans med alla AIK:are...

2009-11-03 @ 17:08:46
URL: http://lufian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0