Min nya kamera

Nu har jag äntligen fått tummen ur och köpt en kamera! En superliten kompaktkamera som man kan ha med sig när man inte orkar gå och släpa på en stor och klumpig kamera som förvisso tar bra bilder, men ååhhhh så seg att släpa på. Som tex ut på stan, Liseberg, fester osv. Och så blir det inte fullt lika dyrt om man råkar tappa den i marken eller klanta sig...
Här är den, en Canon Digital Ixus 100 IS, svart.

Och så här stor är den... jobbigt värre! ;)

Var ute i grannarnas rabatt och tog kort på deras söta lilla japanska hängkörsbärsträd som blommar nu. Tycker kameran gör sitt jobb bra.




Annars kan jag säga att kattungarna vaccinerades igår. Inga problem alls, de sa inte ens pip. Och vädret är ju så underbart så man kan inte sitta framför en dator dagarna i ända, man måste vara ute och njuta i solen!

Kommentarer
Postat av: Anne-Marie

Grattis till den nya kameran..ja jag säger JA tar över din gamla nu när du fått en ny att leka med.

...förresten Kenneth hälsar att han också håller på blåvitt....HALMSTAD...ha ha ha..

2009-05-03 @ 20:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0