Vikttabell

Jag märker att jag inte har kollen riktigt. Jag skulle vara smart och göra en liten vikttabell så att jag kunde göra en viktkurva på kattungarna för att se så de går upp som de ska. Tycker det är mycket enklare att se på en kurva om något händer. Hur som helst, tanken var ju bra, så jag slängde ihop en vikttabell lite hastigt och lustigt. Jag hade inte riktigt koll på hur mycket ungarna skulle väga när de kom, eller hur fort de skulle öka i vikt, så jag satte i princip bara ut några siffror.
Om vi säger så här, den där tabellen får jag göra om. Imorron! För kurvan gick inte i en snygg liten båge som jag tänk. Nä, den gick spikrakt upp! Hade jag funderat två sekunder innan jag skrev ut tabellen så hade jag nog förstått att det där aldrig skulle hålla, men det gjorde jag ju inte, därför kommer nu båda de små missarnas kurvor att gå utanför tabellen imorron :) Efter sju dygn. Ha ha ha ha!!

Vikttabell

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha ha ha!

2009-03-10 @ 15:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0