Väntan...

Kattrummet är helt klart, allt på plats, det enda som fattas är ett gäng kattungar. Jag har ställt i ordning lite krypin för Vidis men hon verkar inte så intresserad, de två andra däremot... de har tagit varsitt.

Rio

Luna

Fram tills nu har jag inte varit så ivrig över ungarna, det tar ju den tid det tar, men nu helt plötsligt är jag nyfiken på riktigt! Det är mysigt att ligga med handen på Vidis mage och känna de små göra kullerbyttor där inne och jag tror att det gjort att vi förstår vad som är på gång på ett annat sätt än att bara se magen växa.  Så de får gärna komma, det är ju jobbigt att gå och vänta :) Finns det ingen på-knapp?

Vidis
Matte, vatten. NU!
(endast rinnade vatten duger åt lilla fröken när hon är i handfatet...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0