Midsommar avklarat

Vi hade en jättetrevlig midsommar, fest tillsammans med grannarna och lyckades duka inne för 16 personer, en smärre bedrift! Lite blommor fick vi av gästerna också, som jag ställde i vas på bordet. Och vad händer halv åtta dagen efter? Jag vaknar av något och hör sen ett ljud… det rinner… Herregud, sitter kattfan och kissar rätt på parkettgolvet?! Kastar mig ur sängen och naturligtvis sitter inte Rio och kissar på golvet. Däremot sitter hon under stolen och stirrar koncentrerat på den stråle av droppande vatten som rinner från bordet, ner på stolen och sedan ner i golvet. Andra vasen hon välter nu… Klockan var ju senare än sist jag torkade vatten på morgonen, men jag hade gått och lagt mig lite senare också, he he.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0