Usch vilken vecka…

Semestern tog slut i måndags. Vi ska i och för sig ha semester om en vecka igen, men det var inte kul att komma tillbaka till jobbet. Så fruktansvärt mycket att göra, plus att jag dessutom försöker göra tre människors jobb. Plus att maskinen som ska göra så att alla jobb blir gjorda gick sönder! Snark, pust, stön och ångest! Den stackars serviceteknikern på maskinen har farit som en jojo till oss, men när något är lagat så går något annat sönder. Vi ligger efter med allt, leveranstiderna kommer inte att kunna hållas, och det känns som om jag inte får något gjort hur mycket jag än jobbar. Så det var ingen mjukstart direkt…
Men på måndag kommer hon som egentligen har hand om maskinen tillbaka och jag är övertygad om att den gör en helomvändning då och gå som smort, utan att klaga ett knyst. Typiskt min tur! Men jag är bara glad att jag slipper den då, he he.
En vecka till, sen är det semester igen. Däremellan ska jag snurra iväg till två kattutställningar, får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0