Nu drar vi

Dags att åka till stugan i Småland igen. Kommer ha dataabstinens för jag tog lite kort på grannen Malin igår som jag vill greja med i Photoshop, men det får bli när vi kommer tillbaka igen.

Har dessutom lite problem. Vad är det med det här huset och alla mutantmegastora insekter som tar sig in?? Hittade precis en stor tusenfoting i trappan. Har aldrig ens sett något liknande i Sverige innan, stor, lång och röd var den. Ropar på Luna som kommer som ett skott, men jag hinner precis visa henne den innan den gör en snygg liten sväng, pekar finger åt oss och försvinner in i en spricka mellan trappan och väggen. Gahh!! Så vad gör man nu då? Åker härifrån och hoppas att katterna tar hand om den när vi är borta? Kommer naturligtvis att kännas lite osäkert när man kommer hem, den kan ju ta vägen var som helst (sannolikheten för en nattlig attack är ju överhängande här!). Eller ska jag försöka driva ut den från sitt gömställe och låta dammsugaren ta hand om den? Eller ska jag väcka maken och låta honom ta hand om den? Hmmm......

Kommentarer
Postat av: Anne-Marie

...huuuu.jag säger bara en sak...maken och dammsugaren...tillsammans...jag har en historia om en dammsugare..hmm..den måste jag blogga ner nån dag...

2009-07-20 @ 16:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0