Katter i solen

De här korten tog jag den 30 januari förra året. Solen lyser rätt in i vårat sovrum och katterna älskar att ligga och gosa i solen på vinterhalvåret. De få gånger den visar sig då, och förutsatt att vi varit vänliga nog att dra upp persiennerna. Cielo ser ut som en riktig rugguggla, han fick mycket längre päls på vinterhalvåret.


Inatt har det snöat lite och jag tänkte ge mig ut med kameran, men det är verkligen inget inspirerande väder ute trots snön, bara grått, grått, grått. Så jag struntar i det, kanske blir det finare i veckan...


Nån mer som såg det där ljusskenet igår förresten? Vi satt vid panoramafönstren längst upp i Heaven 23 igår och hade första parkett så att säga :)

Luna i solen

Cielo i solen


Kommentarer
Postat av: Jojo

Läckra bilder på jättesnygga katter! Tack för kommentar på min blogg förresten :)

2009-01-20 @ 22:18:58
URL: http://www.jojofalk.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0