Titta vad jag fick!

Jag hade födelsedagsfest hemma igår, och en av presenterna var väldigt lustig. Jag går ofta in på Eva Blixmans blogg, hon tar jättefina kort, bland annat på sina cupcakes som hon bakar. Jag tog en snabb titt igår och såg bland annat det här inlägget. Tänk att jag några timmar senare skulle hålla samma cupcake i min hand! Jag kände igen den så jag visste precis var den kom ifrån. Inslagningen var verkligen inte heller dålig.

Jag kan inte ta lika bra kort som bakerskan själv, men här är några bilder.

Världens häftigaste paket :)
Det fina paketet :)

Champagne och cupcake

Cupcake i svart-vitt

Blommorna i detalj

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej Linda!

Åh vad roligt att höra! :o))

Jag hoppas du haft den i kylen och att den kommer att smaka.

Och Grattis i efterskott! :o))

/Eva

2009-02-08 @ 12:08:49
URL: http://blixman.blogg.se/
Postat av: ca

Men guuuud vicken bra polare du har som fixade en sån fin present! (tihi). Du skulle ju tagit kort när du mölade i dig den!

Vi hörs hörrö!

2009-02-08 @ 21:20:43
Postat av: Caroline

Oj. Datorn fick tuppjuck. Namnet kom inte med...

2009-02-08 @ 21:22:48
Postat av: Linda

Hi hi, ja nu är den uppäten! Men du hade inte velat se de korten på mig, igår var mest en slappardag. Jag hade publik när jag gjorde det, jag, Mattias, Vivi, Malin och Christian käkade upp resterna från i lördags och till efterrätt så tog jag min cupcake. Alla fick smaka på blommorna :)

2009-02-09 @ 08:05:51
URL: http://lufian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0