Leksakslådan

I datarummet har vi en gammal skokartong full med kattleksaker. Där kan katterna själva gå och hämta nåt om de vill ha, oftast är ju en ny leksak kul ett kort tag, sen hamnar den i lådan. När jag satt vid datorn häromdagen så började Luna leka vid lådan. Hon tuggade och sparkade på de stora råttorna som ligger utanför, drog och slet och gav sen upp dem för de mindre som låg i lådan. Hon stod i lådan och grävde och grävde. Efter ett tag och en del bökande blev det tyst. Väldigt tyst.. Jag vände mig om och då har hon lagt sig, det blev väl för jobbigt att välja, he he. Bandet har hon lyckats drapera över sig alldeles på egen hand.

Luna i leksakslådan

Luna i leksakslådan

Det tog väl två minuter efter att jag tagit fram kameran så hör de två andra det och måste komma springande för att kolla vad vi gör :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0