Hundlik?

Mattias tycker att Rio är hundlik, och jag är benägen att hålla med om att vissa stunder kan hon påminna lite om en hund. Jag kan inte sätta fingret på vad det är, eller vilken hundras hon i såna fall skulle likna. Kanske är det något med morrhårskuddarna… Hmmm…

 

Apportera gör hon i varje fall nästan lika duktigt som en hund. Hon älskar leksaksmössen och jag vaknade i morse vid femsnåret av att hon lekte i sängen, i mina knäveck. När jag gick upp låg det tre möss i sängen. Inte undra på att jag hade svårt att sova. Undrar ifall hon ville vara snäll och ta med en råtta till varje katt, eller om det var tvärtom, att hon ville ha allas möss för sig själv?

 

Rio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0