Fotomässan

Idag var vi inne på fotomässan och kollade (läs suktade). Hur kan de lägga nåt sånt tre dagar innan löning? Lika tur det, annars hade jag väl blivit fattig. Eller ett stativ rikare, beror väl på hur man ser det...

Vi tittade också runt på utställningen såklart. Tyvärr blev jag inte så sjukt imponerad och inspirerad som jag trodde att jag skulle bli. De flesta fotografer som ställde ut kändes väldigt... svåra. Jag kan förstå att det finns tanke bakom svartvita korniga, suddiga kort där man knappt ser vad det föreställer (är ju ändå gammal estet), men ALLA korten? Ok, inte alla, men merparten av dem. Visst fanns det massor av otroliga fotografier också, jag hade bara förväntat mig... mer!

I Canons monter fick man möjlighet att skriva ut fotografier på en stor skrivare. På ett annat ställe kunde man testa fotopapper och en mindre skrivare. Tyvärr hann jag inte titta igenom mina kort så våldsamt noga innan vi åkte i morse, för jag var jättestressad, men de här två fick jag med mig på ett minneskort och utskrivna. Spindeln stor och harsyran mindre.

Vit spindel

Harsyra

Kommentarer
Postat av: Jenny

Spindeln är från Bokenäs, inte sant :D

2009-02-22 @ 08:21:39
Postat av: Linda

Japp! Vi två kröp omkring hukandes i buskarna och tog kort på varenda kryp vi passerade ;)

2009-02-22 @ 17:48:14
URL: http://lufian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0