Elementträngsel

Det känns som om det enda jag lägger upp just nu är bilder på katter som ligger på element. Men det är ju där de spenderar mest tid, de små rackarna! Inatt har det varit kallt här, det var -10 när vi klev upp i morse och elementen går på högvarv. Luna nästan ångade när vi kom hem och jag plockade av henne från elementet för att hälsa. Blev nyfiken på hur varmt det kunde vara så jag la en termometer på elementet för att se, fick det till 32 grader. Så nog har de det varmt och gott alltid!

                      Igår när vi la oss låg jag och klappade på Vidis mage. Som vanligt får jag väl säga, så fort man befinner sig i sängen eller i närheten av den, slänger hon sig på rygg och förväntar sig en lämplig motprestation ifrån närmast belägna människa. Hur som helst så somnade hon med min hand över magen och det kändes som hela katten bubblade. Nog tror jag att katters små magar kan bubbla och kännas som om det huserar luft och massa fisar därinne, men hela tiden? Är det för tidigt för att känna små, små fosterrörelser...?

Tre katter på rad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0