Stackars lilla pissen

Rio och jag gjorde gemensam sak idag, vi var nämligen hos tandläkaren båda två. Ja, inte samma tandläkare naturligtvis, och det ska jag väl vara mycket glad över. Stackars Rio fick dra tre tänder och är lite lagom mosig och ynklig nu. (Jag klarade mig utan några hål, phuu!) Hon tröstäter blötmat och vill ha kel och bry från alla som råkar titta åt hennes håll. Men hon delar ut blöta nospussar lika generöst som alltid, så hon är nog på banan igen om nån dag eller två.
Husse går dessutom runt och retar mig för att Luna la sig och sov på hans axel i morse när jag åkt iväg med Rio. Det har aldrig hänt förut och han hävdar bestämt att hon bytt sida och tycker mer om honom nu. Yeah right... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0