Lilla magen

Tjejen ligger och visar upp den söta lilla svarta fläcken på magen. Hon lyckades göra mig ordentlig orolig med den där fläcken när de var små. När kissungarna bara var några dagar gamla såg jag mystiska mörka fläckar på deras magar, precis vid naveln! Jag var rädd att de fått en infektion eller liknande via naveln som krupit in i magen (eller nåt liknande, inte vet jag). Det är ju lätt att gå överstyr när man blir orolig... herregud, håller de på att ruttna inifrån?!?!? Idag är det värre, och nästa dag har det mörknat ännu mer, oj oj. Eller är det... kan det vara... en svart fläck...?
Kan säga att jag skrattade rätt gott när jag insåg att det faktiskt var svarta fläckar de fått på magen, båda två, och över naveln, båda två! Tjejens är ju mer utmärkande, killens svarta fläck växte så småningom ut i det svarta han har på sidorna :)








Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh! Man döööör juh! Hade jag kommit till dig i helgen hade hon blivit bortrövad, även killen ligger illa till...!

2009-04-24 @ 11:50:51
Postat av: Linda

Oj! Sicken tur att du inte kan komma då, ha ha ha! Jag hade nämligen tänkt att behålla dem ett litet tag till ;)

2009-04-24 @ 14:55:26
URL: http://lufian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0