Herre på täppan

Busungarna har kommit på en ny lek. Att ta sig upp på iglon och sen brotta ner varandra :)
Någon hade också vänligheten att lämna ett litet lass bajskorvar däruppe i natt. Annars såg jag faktiskt lill-killen använda lådan för första gången i morse! Hoppas de snart fattat det där med att äta och göra på lådan, jag har inte sett någon äta maten än, men bajskorvarna tyder ju på annat. När jag försöker komma med vänliga små vinkar (stoppa mat i munnen) spottas det för det mesta ut, kattsand däremot, MUMS vad gott! Suck, jag har lite svårt att förstå de kulinariska valen....


Hallå där, vad gör du syrran!?


Jag vill också upp!




Hej hej!


Men varför ska du vara precis där jag sitter?


Jag glider! Wiiiiiii!

Tyvärr missade jag själva fallet, men det inkluderade en hel del sprattel, hi hi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0