För fem år sedan...

Vädret på västkusten var tydligen detsamma som det är nu. Inlägget för fem år sedan var inte så långt, men detta har jag skrivit.

Tis 18 nov 2003
Igår var solen framme för första gången på evigheter. Matte blev helt galen och jagade mig lägenheten runt med kameran. Fast jag vet inte om hon blev så nöjd. Släpade ut mig på balkongen och grejer! Knasiga människa, det förstår hon väl att jag inte är skapt för att vara ute i kylan. Dessutom var det rätt tråkigt därute, ända tills jag hittade det skitiga fönsterbläcket, därifrån såg man över kanten på balkongräcket. Men då bar det minsann in igen, när hon var färdig. Idag är det lika tråkigt och regnigt som vanligt igen.

Fem år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0